Het idee is al een keer geopperd door pcsurgeon waarbij hij pleitte om eerst alle afhankelijke en daarna onafhankelijke eenheden te laten zien (staat bij goedgekeurde ideeën) maar ik zou nog iets willen toevoegen.
Zelfs met de huidige onderscheid tussen afhankelijke en onafhankelijke eenheden staat alles kris kras door elkaar en is het een heel gezoek om de onafhankelijke eenheden te vinden als je een alcatraz in bezit hebt. Verder stoort het mij dat ook gewonde eenheden overal te vinden zijn.
Ik pleit er daarom voor om eerst de afhankelijke en daarna onafhankelijke eenheden te laten zien. Voorbeeld: 4 snelvuurkanonnen afhankelijk gevolgd door 25 snelvuurkanonnen onafhankelijk, daarna 8 scherpschutters afhankelijk en 26 scherpschutters onafhankelijk enz. (pcsurgeon gaf soortgelijk voorbeeld)
Ik zou dit verder willen uitbreiden met het rangschikken van gewonde eenheden, hoe zwaarder gewond de eenheid, hoe verder deze naar achteren schuift in de rangschikking.
Naar mijn mening wordt hiermee het legerbeheer al stukken overzichtelijker en kan je zo sneller de juiste eenheden selecteren die je nodig hebt.
Zelfs met de huidige onderscheid tussen afhankelijke en onafhankelijke eenheden staat alles kris kras door elkaar en is het een heel gezoek om de onafhankelijke eenheden te vinden als je een alcatraz in bezit hebt. Verder stoort het mij dat ook gewonde eenheden overal te vinden zijn.
Ik pleit er daarom voor om eerst de afhankelijke en daarna onafhankelijke eenheden te laten zien. Voorbeeld: 4 snelvuurkanonnen afhankelijk gevolgd door 25 snelvuurkanonnen onafhankelijk, daarna 8 scherpschutters afhankelijk en 26 scherpschutters onafhankelijk enz. (pcsurgeon gaf soortgelijk voorbeeld)
Ik zou dit verder willen uitbreiden met het rangschikken van gewonde eenheden, hoe zwaarder gewond de eenheid, hoe verder deze naar achteren schuift in de rangschikking.
Naar mijn mening wordt hiermee het legerbeheer al stukken overzichtelijker en kan je zo sneller de juiste eenheden selecteren die je nodig hebt.
Legerbeheer rangschikken
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire