Ik heb de volgende suggestie.
Door het grote verschil tussen spelers die al een lange tijd spelen t.o.v. spelers die net beginnen of nog niet op het zelfde niveau zijn, is er bij aanvallen geen eer te behalen door de "lagere" spelers.
Dit leid bij heel veel spelers, steeds weer, tot sterk verminderd spel plezier.
Bij het aangeven van dit onplezier wordt er door de admins aangegeven, het is maar een klein amount van goederen die gepakt wordt.
Is het mogelijk om meer gelijke verdeling te creeren, dat het niet (bijvoorbeeld) mogelijk is om (de veel) lagere spelers aan te kunnen vallen of in ieder geval te plunderen.
Er zijn de nodige spellen op internet die zelfs minpunten hanteren bij een te grote ongelijke aanval.
Naar mate dat het verschil minder wordt kunnen mijn inziens omgekeerd evenredig, bij een overwinning de punten aantal vergroot worden en daarbij mogelijkheid tot plunderen.
De aanvaller moet meer zijn best doen om zijn doel te bereiken en zijn winsten zullen groter zijn.
Ik denk op deze manier dat uiteindelijk voor een ieder meer spelplezier zal zijn en geen frustratie "omdat je er niets tegen kan doen en maar moet ondergaan"
Er zijn zeker meer mensen geweest die hierover zijn begonnen, echter probeer ik het met positieve kritiek en dit voorstel tot mogelijk beter, een dialoog tot stand te brengen.
Bij deze nodig ik iedereen uit om positieve suggesties te doen om het spelplezier in deze te vergroten.
Burn100
Door het grote verschil tussen spelers die al een lange tijd spelen t.o.v. spelers die net beginnen of nog niet op het zelfde niveau zijn, is er bij aanvallen geen eer te behalen door de "lagere" spelers.
Dit leid bij heel veel spelers, steeds weer, tot sterk verminderd spel plezier.
Bij het aangeven van dit onplezier wordt er door de admins aangegeven, het is maar een klein amount van goederen die gepakt wordt.
Is het mogelijk om meer gelijke verdeling te creeren, dat het niet (bijvoorbeeld) mogelijk is om (de veel) lagere spelers aan te kunnen vallen of in ieder geval te plunderen.
Er zijn de nodige spellen op internet die zelfs minpunten hanteren bij een te grote ongelijke aanval.
Naar mate dat het verschil minder wordt kunnen mijn inziens omgekeerd evenredig, bij een overwinning de punten aantal vergroot worden en daarbij mogelijkheid tot plunderen.
De aanvaller moet meer zijn best doen om zijn doel te bereiken en zijn winsten zullen groter zijn.
Ik denk op deze manier dat uiteindelijk voor een ieder meer spelplezier zal zijn en geen frustratie "omdat je er niets tegen kan doen en maar moet ondergaan"
Er zijn zeker meer mensen geweest die hierover zijn begonnen, echter probeer ik het met positieve kritiek en dit voorstel tot mogelijk beter, een dialoog tot stand te brengen.
Bij deze nodig ik iedereen uit om positieve suggesties te doen om het spelplezier in deze te vergroten.
Burn100
Aanvallen
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire