jeudi 29 janvier 2015

Het mixen van metal/hardcoredrums

Hey,



Ik neem al enkele jaren thuis wat op, het gaat voornamelijk om riffs voor mijn band etc.. zelf opnemen, maar wil ook bij een nieuw project proberen om een DEMO-EP-achtig iets klaar te krijgen. Ik vind echter wel dat ik - voor zoiets zou lukken - nog heel wat zou moeten bijleren, want ik zou wel willen dat het zo goed mogelijk klinkt, rekening houdend met het feit dat het materiaal dat ik ter beschikking heb (zowel opnamemateriaal als instrumenten zelf), niet van de hoogste kwaliteit is.



Ik heb hier een stukje drum uit een nummer. Ik heb het opgenomen, daarna ge-equalized en gecompressed, dan nog wat dingetjes als dualfilter op kick en toms, wat reverb op de snare, etc... Het zou me enorm helpen als jullie de tijd willen nemen om er even naar te luisteren, en me te laten weten waar je hoort dat er vooral verbetering nodig is. Bedankt!










Het mixen van metal/hardcoredrums

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire