jeudi 29 janvier 2015

Voorstelling The Lighthouse

Het is inmiddels lang geleden dat ik hier nog eens eigen muziek gepost heb, dus zullen we het meteen goed doen met een kleine call to action bij!



In de zomer ben ik met mijn band The Lighthouse een paar nummertjes gaan opnemen. Twee van drie zijn opgenomen bij David Literecordings en ze zijn gemastered door Gert - Cochlea - Vanhoof. Een beetje een forum samenwerking dus toch wel. Voor de volledigheid: "Down They Go" is opgenomen in studio Fandango en gemastered bij Little Major Mastering. Mixing is altijd gedaan door All Sonic Arts: Music Production Services. Ik heb voor de gelenheid dus beperkt tot het bassen.



De songs vind je hier. Ik ben benieuwd naar jullie bemerkingen!







Verder zou ik jullie hulp ook nog willen inroepen voor twee wedstrijden waar we momenteel inzitten:



Via deze link kunnen jullie op ons stemmen voor de Wild In't Park Rockrally: Wild in't Park - Rockrally 2015.



Daarnaast maken we ook kans om een backdrop te winnen via Musicmaker: gewoon deze foto liken volstaat: http://ift.tt/1DjUES9



Ten slotte wil ik nog graag enkele van onze geplande concerten voor de komende maanden meegeven. Kom gerust kijken als je in de buurt bent!






Voorstelling The Lighthouse

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire