samedi 24 janvier 2015

verhaalmissie wel erg lastig om te halen

Ik zit op het moment in de HME en heb nu al een aantal dagen dezelfde missie staan van Ragu: recruteer 2 eenheden (simpel, al gedaan) en onderzoek een technologie die een cultureel gebouw vrijspeelt (dit is het lastige deel).



Als ik het me goed kan herinneren kreeg ik deze missie na een missie waarbij ik een aantal sectoren van de laatste HME provincie op de kaart moest veroveren (maar nog niet de hele provincie). Echter kreeg ik de missie vlak nadat ik kerken vrijspeelde (en dokters kon ik al langer bouwen). Dit betekent dat ik de missie dus pas kan halen als ik een LME cultureel gebouw onderzoek. Op het moment van het krijgen van de missie zou dit nog minstens twee weken duren (tenzij ik m'n hele plan om zou gooien over wat ik eerst wou onderzoeken, dan had het misschien een week geduurd voor ik de missie haalde). We zijn inmiddels zo'n vijf dagen verder en het duurt nog zeker 4 dagen voor ik überhaupt de eerste LME technologie kan onderzoeken.



Ik vind deze missie wel erg moeilijk om te halen op deze manier, zeker omdat het eigenlijk bij de HME verhaallijn hoort en ik al een stuk de LME tree in moet gaan om de missie te halen. Zou het misschien een idee zijn om de missie te veranderen naar: onderzoek dokters en/of kerken o.i.d.?





verhaalmissie wel erg lastig om te halen

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire